luni, 23 februarie 2009

Sunt unii oameni...


Sunt unii oameni care chiar stiu sa scrie. Si cand spun asta nu ma refer la faptul ca scriu corect gramatical. Sunt persoane care orice subiect ar aborda il fac sa para atat de interesant incat sa nu consideri pierdere de timp citirea lui. Fiind baiet pe internet am cutreierat mai multe bloguri si am intalnit persoane care scriu atat de comic incat orice ar comenta de la o zi la serviciu pana la o ora petrecuta in trafic pot sa te faca sa razi. Sunt sigur ca nu poti invata sa "scrii", cred ca cel mult poti invata sa ai stil in ceea ce scrii asa cum nu poti invata sa pictezi daca nu esti talentat.

Citesc blogul lui Bendeac (de la mondenii pentru cei fara televizor :) ) si e clar ca omul nu are toti calutii acasa. Absolut despre orice subiect ar discuta e imposibil sa nu te faca sa razi. Omul ala ar trebui trimis la sinistrati pe langa celelalte ajutoare. Cred ca vorba "nu am mai ras atat de cand mi'a luat apa casa"
ar fi folosita in alt sens dupa ce ar ajunge el acolo. Cei 1.3 milioane de vizitatori ai site-ului sau din mai 2008 pana acum imi dau convingerea ca am dreptate.

Daca ma gandesc la ce am facut in ultima saptamana mi se pare atat de banal sa insir chestiile astea in scris pentru ca toata lumea iese intr-un club, toti ies cu prietena, toti merg la film, pentru ce ar vrea cineva sa stie chestiile astea? Si totusi cand citesc unele bloguri totul pare deosebit si cea mai scurta plimbare devine o aventura. Kidha e cea mai tare la chestia asta. Pana si calatoria cu un autobuz e interesanta atunci cand e povestita de ea.

E clar ca e o bariera intre oameni facuti sa scrie si cititorii lor si sunt curios daca stie cineva cum sa trec de bariera asta. VREAU DINCOLO!

5 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    se pare ca nu :)... dar eu zic ca postand articolele pe blog e un inceput bun ;)... si se vede ca lumea raspunde si e interesata de ce scrii... asa ca... e de bine ;)

  2. Anonim spunea...

    cu timpul o sa incepi sa postezi si tu, o sa devina obisnuinta. Intr-adevar, nu toti au "darul de a scrie", dar si tu ai ceva...imi place ca scrii si tii lumea in suspans. :*
    P.S. mai ai pana sa ajungi ca mine :>

  3. Smart, funny and modest spunea...

    Daca prin ca tine te refereai la "o fata draguta cu gropite si nasuc in vant", sunt convins ca mai am FOARTE mult pana sa ajung ca tine :-)

  4. Pandutzu spunea...

    hai ma.. ca deja sunteti modesti amandoi...

  5. Anonim spunea...

    da...iti mai trebuie o gropita :)