miercuri, 25 februarie 2009

24 de ani de la infiintare!

Astazi se fac 24 de ani de la infiintarea mea (de cand am luat fiinta). Acum 24 de ani parintii mei erau nerabdatori sa vada de ce gen va fi cadoul lor intarziat de Craciun. A fost un baietel pe care il asteptau de cativa anisori (vreo 6). Sora-mea insa astepta o surioara deci se intelege ca nu a fost cea mai bucuroasa cand a auzit de mine :-)

Ma gandesc ca pana acum vreo 3-4 ani am provocat cativa nervi si probabil am scos fire de par alb parintilor dar acum chiar cred ca sunt un copil bun. Nu mai retin ultima cearta cu parintii pentru ca s-a intamplat acum cativa ani probabil. Cred ca cel mai bun lucru in relatie cu oricine (parinte, prieten, iubita) e sa nu tii minte cand a avut loc ultima cearta (nu e valabil pentru amnezici).

Daca ar fi sa fac o retrospectiva a anului nu pot sa spun ca a trecut timpul pe langa mine dar nici nu ma simt implinit. Bine, probabil nu o sa ma simt asa pana cand nu o sa imi tin baietelul in brate dar ziceam si eu :-)

Mai grav e ca in 2010 am sa am un sfert de secol, 1/40 dintr-un mileniu... asta e treaba serioasa :-( Sper ca pana atunci nu ma va afecta criza si ca o sa se indeplineaza toate urarile voastre (inclusiv cea de a castiga eu la loto pentru ca stiu cat de mult va doriti si nu as vrea sa fiti dezamagiti), sa am mai multi prieteni, mai multe amintiri placute si mai putine iubite.

25 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    cu ultimul lucru sunt in totalitate de acord...se zice: cu cat imbatranesti, cu atat stii mai multe...asa ca...e un lucru intelept ala cu "mai putine iubite". =))
    La multi ani, inca o data, si inca o data...te pup de 24 de ori combinat de 24 de ori, inmultit cu 24 si ridicat la puterea 24...adica, mult de tot. A, si azi, de ziua ta, las feteli sa te pupe :)))) :*:*

  2. Anonim spunea...

    nu vreau sa cred ca "The five candles represent your mental age" :)))... articolul e funny... la multi multi multi anishori fericiti!!!!

  3. Anonim spunea...

    HAPPY B-DAY!!!! >:d< :*

  4. Anonim spunea...

    sper sa pot zice si eu la 24 de ani ca nu ma mai cert cu parintzii. dar pana atunci..enjoy your day bro!
    Sis

  5. Anonim spunea...

    :P ce se inghesuie ele sa te felicite, nu stiu ca eu am fost prima :D la multi multi ani flo, plus toate urarile de azi noapte(nu a fost chiar 00:00 dar am fost pe'aproape) :)))

    pupiiiii

  6. Anonim spunea...

    "La multi multi ani!" pentru sotul meu scump si drag !!! Multi pupici !!!

  7. Anonim spunea...

    La multi ani! Cele mai frumoase ganduri din partea echipei!

  8. Anonim spunea...

    La multi ani Dl Florin !! >:D<

  9. Anonim spunea...

    La multi ani Florinache !!

  10. Anonim spunea...

    LA MULTI ANI!!!!!

  11. Anonim spunea...

    LA MULTI ANISHORI FLORICICO...:*:*si app...dc "mai putine fete"??

  12. Anonim spunea...

    La Multi Ani!Sa ai parte de tot ce-i mai bun!

  13. Anonim spunea...

    Este minunat sa stii ca cineva te place, cineva se gandeste la tine, cineva are nevoie de tine...cineva te iubeste( sau mai multe:)))dar e si mai minunat sa stii ca exista cineva care nu-ti uita niciodata ziua de nastere( :))) ) La Multi Ani! draga Florin!
    P.S Fishuca ziua lui e in fiecare zi, deci nu te superi daca ne pupam:))

  14. Anonim spunea...

    Teo, nu ma fa geloasa :) si asa am dat de la mine, am zis : hai, fie, treaca de la mine. Dar de maine, sa va luati gandul :)))) Just mine 8->

  15. Anonim spunea...

    As zice sa il lasam pe el sa aleaga dar nu vreau sa fii in dezavantaj:))
    Si nu ai d c sa fii geloasa:D
    Noi ne pupam....ca fratii:))
    ( vitregi:))

  16. Anonim spunea...

    Teo, nu stiu daca eu sau el ar fi in dezavantaj in cazul asta ;)
    Nu sunt geloasa, sa zicem ca am incredere in el, si nu cred ca vrea sa ma dezamageasca...In cazul in care ar face-o, si-ar incalca propria dorinta de ziua lui, aia cu : mai putine iubite ;) nici intr-un caz nu m-ar dezamagi pe mine.

  17. Anonim spunea...

    Flo, uite ce ai provocat de ziua ta... cineva tot va fi dezamagit, din pacate :)))... fetelor, v-as spune ca cea mai buna sa castige, dar n-are rost... nu va mai certati, ca oricum se pare ca Flo a facut deja alegerea... cine-l are in lista de mess stie ;)... pupici si... la multi ani!!!!!!!!

  18. Anonim spunea...

    La multi ani iubitzel ! :) si sa-si bagi telefonul undeva asa de ziua ta ca nu mi-ai raspuns la el :)) hai ura pana nu mi se deconecteaza orange-ul ca din cauza crizei nu am platit netul:))

    La multi ani incaodata:))

  19. Smart, funny and modest spunea...

    Ce frumoooos :-) multumesc copii :D

  20. Anonim spunea...

    la multzi ani cap ! :D

  21. Anonim spunea...

    sabyutza: multumesc, cine stie, cunoaste ;)
    Florin :* mosulica, pupa fishuca :*:*

  22. Anonim spunea...

    ai si tu ziua ta:D te pup, iti doresc sa ti se indeplineasca dorintele si sa fii fericit!!! LA MULTI ANI wai(cum se zice la Iasi:D ) :* x24

  23. Anonim spunea...

    La multi ani! O zic si eu la sfarsitul zilei, ai simtit ca a fost ziua ta? Daca raspunsul e afirmativ inseamna ca nu a trecut ziua pe langa tine cum ziceai tu...:)

  24. justDan spunea...

    Vin si eu, ca de obicei cu intarziere, poate chiar ultimul, nah, ca sunt primul din coada:P, vin si eu cu un La multi ani! Sper sa iti aduca tot ceea ce nu ai si iti lipseste, si nici nu stii ca iti lipseste!:)
    Numa' bine!

  25. Smart, funny and modest spunea...

    Cred ca acum e cel mai bine sa multumesc tuturor pt. pana acum au mai venit urari :-)

    Multumesc de urari copii :*