vineri, 27 februarie 2009

Cadou de martisor!

Fetelor se aude ca pe blogul Soniei se poate castiga un premiu care sa va faca fericite nu doar pentru o zi. Avand in vedere ca va puteti inscrie foarte usor in concurs consider ca v-am ajutat deja cu 50% sa castigati premiul deci alt cadou nu mai pupati de la mine :-)

Acum ma intreb daca am facut cumva reclama Soniei sau daca am facut un cadou fetelor care "ma citesc". Oricum ar fi va urez mult succes fetitelor :-)


Later edit: am pus link direct catre concurs.

12 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    multumesc pentru cadou
    semnat : fetitza :))))

  2. Anonim spunea...

    unde e concursul? :|

  3. CeImbracAzi-Sonia spunea...

    Fetele iti vor fi etern recunoascatoare pt acest cadou...Ca si mine, dealtfel :)

  4. Anonim spunea...

    la acest concurs pot participa si baietzii ... ca sa faca cadou iubitelor produsele ;))

  5. Anonim spunea...

    nu mi-ar place sa stiu cadoul din timp, sau, si mai grav, sa-i zic iubitului: vreau aia, aia. Nu sunt pretentioasa. Cat despre articole vestimentare sau produse cosmetice...prefer sa mi le iau singurica. Intr-adevar e mai greu sa iei un cadou, vrei mereu sa iei ceva pe placul celuilalt...of of :)

  6. Smart, funny and modest spunea...

    Nemultumitului i se ia darul. Sonia mai bine ma pui pe mine in concurs ca sa fac cadouri lu` mami.

    Ce cicitoare carcotase am mai Sonia... toate stramba din nas pentru ca trebuie sa faca ceva pentru un cadou... of of.

  7. Anonim spunea...

    fishuc, eu una nu stramb din nas, probabil daca ma interesa cadoul, actionam. Dar sa ma inscriu la un concurs de dragul concursului si de a castiga niste produse, nu. Oricum, multumim ca te-ai gandit la noi [fetili tale] :p

  8. Anonim spunea...

    exista vreun premiu pe acolo ... vreun unguent , vreo licoare pentru buba asta care o am intre urechi ? :)) ..daca da ma inscriu si eu :))

  9. Anonim spunea...

    # Tomitza, intre urechi e capul...nu cred ca poti sa scapi de buba asta =))

  10. Smart, funny and modest spunea...

    Cred ca la asta se referea :-)

  11. Anonim spunea...

    wtf ?

  12. Anonim spunea...

    Si cu toate astea .... eu tot astept martisorul DUMINICA la pranz !!!!!!!!! =))))))))))))