duminică, 22 februarie 2009

Raspuns la: -Cand e un baiat/o fata cel mai frumos/frumoasa?

Ca un romantic incurabil ce sunt (chiar daca unora nu le place deloc asta) am ramas placut impresionat sa vad ca nu sunt singurul care gandeste asa. O singura persoana a dat raspunsul corect dar multi au fost foarte aproape si daca nu as fi vrut sa fie raspunsul mot-a-mot cu cel din mintea mea as fi putut sa impart "premiul" intre mai multe persoane.

Primul care a fost foarte aproape a fost Dan cu raspunsul lui. Chiar si mai aproape de raspunsul corect a fost dana si ea nu e una dintre castigatori doar pentru ca nu formulat raspunsul cum am vrut eu :-)

Sunt perfectionist si multi/e spun ca am pitici pe creier dar nu pot sa spun decat ca aveti dreptate. :-) Ca sa nu va mai tin in suspans as vrea sa va spun cine e castigatorul. Nu... nu e un baiat. Daca nu e un baiat asta inseamna ca e una din fete nu? Bravo! De data asta sigur ati ghicit cu totii! Chiar e una din fete si nu, nu ma refer la Danutza care nu a luat decat premiul special pentru ca a fost cel mai comic raspuns :-)) Cum sa fie ma cea mai frumoasa dimineata? :-)) Ar trebui sa pun raspunsul tau ca si "Bancul zilei" dar ma abtin ca sa nu se supere fetitele. Cu aceasta ocazie as vrea sa ii urez si La multi ANI Danutzei si in curand Casa de Piatra! (Melodia zilei va fi melodia ta preferata.)

Castigatoarea nu este nici Miru chiar daca a avut dreptate cu varianta ei de raspuns dar numai in viziunea mea. Ea stie ca nu imi plac fetele care se machiaza deci a avut informatii din interior, insa eu ma refeream la ceva general. Cand e orice femeie cea mai frumoasa si orice barbat cel mai frumos. Sunt convins ca sunt cel putin la fel de multi baieti carora le plac fetele cat mai machiate si mai aranjate. Mie imi plac "in starea lor naturala". :-)

Interesante si foarte adevarate si celelalte raspunsuri insa raspunsul corect era cel de-al doilea raspuns al lui emanuelle! Felicitari! :-)

9 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    Felicitari Emanuelle!!!
    @Florin, bravo pentru post, ai stiut sa tii in suspans pana in ultima clipa.

  2. Anonim spunea...

    Apropo, Dana, la multi ani, sa fii fericita, si daca am inteles bine, urmeaza o nunta? Casa de piatra si multa intelegere si bine in viitor. Sa fii cea mai frumoasa pentru el si el sa fie cel mai bun pentru tine. Felicitari!!!

  3. Anonim spunea...

    Saru'mana mult ptr urari!
    Acelasi lucru va urez si voua :P. Sa facem schimb de invitatii...de nunta normal ..:p

  4. Anonim spunea...

    Ce ziceai de o cina ....? ;))

  5. Smart, funny and modest spunea...

    Te astept emanuelle pentru premiul tau. O cina romantica la Macdonalds :-)

  6. Anonim spunea...

    Ok....donez premiul la cine se prezinta prima acolo, pt asta tu trebuie sa pui data si ora.
    Zic asta pt ca e prea departe pt mine, si mi-ar iesi mai scump mie... dar de apreciat din partea ta ca nu te-ai dat inapoi, sau o faceai daca eram acolo?

  7. Smart, funny and modest spunea...

    eh... se pare ca premiul se reporteaza la urmatorul concurs pentru ca nu am avut nici un doritor :-)

  8. Anonim spunea...

    can i have it ? :)))))
    :P

  9. Pandutzu spunea...

    dak e la KFC, ma bag eu... dar sa-ti lasi romantismul acasa :))