miercuri, 18 februarie 2009

Barbatul ideal...


Daca ieri am vrut sa descriu femeia ideala in conceptia mea astazi as vrea sa aflu cum ar trebui sa fie barbatul ideal. Si ca sa nu imi fac un autoportret (pentru ca sunt modest) as vrea ca fetele sa isi dea cu parerea si sa spuna ce fel ar trebui sa fie un baiat ca sa adormi cu el in gand, sa te trezesti cu el in gand si sa il visezi in timp ce dormi.

Va puteti ajuta si de descrierea mea de ieri dar as prefera ca fiecare fata sa scrie 4-5 caracteristici principale si sa facem usor, usor portretul robot al
Barbatului Ideal. Multe fete mi-au spus ieri ca femeia descrisa de mine nu poate exista si tot atat de multe mi-au spus ca cel putin 80-90 de puncte sunt de bun simt si doar restul, care tin strict de norocul fiecareia in ziua cand s-a impartit frumusetea pe pamant, ma fac mai mult sau mai putin pretentios. Mai mult sau mai putin pentru ca daca am spus sa fie frumoasa nu am vrut sa spun sa arate neaparat ca si Claudia Schiffer. De asemenea descrierea facuta de mine era pentru fata Ideala, asta nu inseamna ca daca o fata nu are manichiura french (care imi place cel mai mult) nu am sa ies cu ea la un suc nu de alta dar eu sunt destul de departe de perfectiune, si daca ea a facut un compromis iesind cu un tip care nu arata bine, pot sa fac si eu un compromis si sa ies cu o tipa care nu stie sa faca sarmalute (nu de alta dar nu ma omor dupa ele). Am sa va rog sa nu spuneti ca barbatul ideal trebuie sa fie frumos, destept si cu bani ci sa fiti mai exacte cu descrierea.

In final am sa rog baietii care se incadreaza perfect in profilul desenat de fete sa lase id-uri sau numere de telefon cum (nu) au facut fetele ieri poate facem niste "cuple".

Astept sa vad cum va decurge experimentul asta iar maine va fi ziua concluziilor dupa cele in
vatate ieri si astazi.

P.S.: dati link-ul prietenelor voastre ca sa obtinem o descriere mai precisa a Barbatului Ideal.

52 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    eh.. da.. asa te vreau.. egalitate intre sexe.. hai sa vedem ce zic fetele :D

  2. Anonim spunea...

    hmmm, curiosity killed the cat..;))

  3. Anonim spunea...

    poi e simplu. Calitatile de la fata ideala se pot transpune si la baiatul ideal....cea cu sanii se poate transforma in niste pectorali bine lucrati, unghiile ingrijite se transforma in unghii taiate la timp, parul scurt e de dorit si voila! baiatul ideal!;))
    Rox

  4. Anonim spunea...

    eu am scris demult despre barbatul meu ideal, nu s-a schimbat nimic de atunci http://grapefruits.wordpress.com/2009/01/09/barbatul-meu-ideal/

  5. Anonim spunea...

    nush sincer sa sp dk exista sau nu "idealul masculin",desi k maj fetelor vor "paketele de muschi",masini luxoase,etc etc;din punctul meu de vedere acest barbat ideal ar trebui sa stie sa faca o femeie sa se simta femeie,sa sp o vb dulce atunci cand e nevoie,si multe altele,sa nu mai vb de respect si comportament:Docm un barbat va fi ideal in mom in care si femeia de langa el va fi ideala,sau mai bn sp"ideal"e sinonim cu"iubire"k numai atunci poti sp k pers de langa tine e ideala in mom in kre o iubesti.

  6. Smart, funny and modest spunea...

    @fruct - Am citit descrierea ta. M-ai descris perfect si totusi nu cred ca ma cunosteai pe atunci. :-)

    @De - stiu ca barbatul ideal e cel care te face sa te simti iubita dar nu cred ca e ideal daca un tip chel la 55 de ani, alcoolic si cu 2 dinti in gura te face sa te simti iubita... ma refeream la ce calitati ar trebui sa aiba ca sa te poti indragosti de el.

  7. Anonim spunea...

    degeaba e el panchet de muschi.. daca la muschiu principal e ca asta :p asa ca think about it :p

  8. Anonim spunea...

    nu exista o descriere a barbatului perfect, cel putin una fizica nu poate exista deorece aici intervine gustul fiecareia dar in principiu e cel langa te simti bine, te face sa razi si langa care nu crezi k te vei plictisi niciodata si in primul rand sa-ti dea si o doza de libertate, sa ai incredere k poti vb orice cu el si k te va intelege, sa fie funny si optimist. if u find him let me know..:)

  9. Anonim spunea...

    @ alinush: eu ma regasesc foarte bine in descrierea ta... interesata ? :p

    on-topic : mah.. parca era si o manea mai demult cu barbatul ideal.. ma ajuta careva cu versurile ? :))

  10. Anonim spunea...

    #Florin :>:>:> oricum mi-a placut fizic de tine in club :P

  11. Irina Ursu spunea...

    Experienta de viata de pana acum si o relatie de lunga durata mi-a dovedit ca conceptul de perfectiune si autosuficienta nu vor face ca relatia sa mearga bine. In acelasi timp am invatat sa accept ca de fapt micile imperfectiuni il fac unic. Daca e perfect inseamna ca e un fel de robot si nu ar mai avea farmec viata. Nu am vrut niciodata un barbat cu bani, muschi, masina. Tot timpul a contat sa aiba acel ceva care sa ma faca sa ma simt mai bine cand lumea pare neagra, sa spuna ca vom face tot ce se poate ca sa trecem peste probleme le mai mici sau mai mari. Cred ca barbatul care crede ca i se cuvine totul este cel mai imperfect iubit.

  12. Smart, funny and modest spunea...

    @fruct - :-SS sper sa nu citeasca Panda man comentariul ala.
    @Irina - ma repet: eu nu spun ca o sa intalnim idealul sau sa asteptam pana o sa intalnim idealul. Vreau doar sa spuneti cateva caracteristici care sunt mai importante pentru voi.

  13. Anonim spunea...

    #care e legatura? nu e nimic intre mine si Panda :)

  14. Anonim spunea...

    idem grapefruits

  15. Anonim spunea...

    grapefruits spunea...

    #Florin :>:>:> oricum mi-a placut fizic de tine in club :P


    :)))) Tare aceasta :))

  16. Smart, funny and modest spunea...

    suntem offtopic cu totii... si vad ca fetele nu sunt deloc atat de pretentioase ca mine... eu am gasit 101 puncte iar voi maxim 10 :-)
    Sunt din ce in ce mai convins ca sunt barbatul ideal. :-))

  17. Anonim spunea...

    @Adica am iesit pentru a ne cunoaste, am "intrat" pentru o seara in gashca voastra, mi-a placut, sper sa mai iesim :) In rest,...sunteti niste persoane foarte de treaba :)

  18. Smart, funny and modest spunea...

    @fruct - sper sa intram si noi in gashca ta :-) Hai Panda man cand intram in gashca ei? :-)

  19. Anonim spunea...

    multumim multumim :D si totusi.. cum era mah maneaua aia ?:-?

    baiatu ideal are masina.. piscina.. cum naiba eraaaaa ??

  20. Smart, funny and modest spunea...

    Barbatul ideal are masina
    Tanar, muculos, vorba putina,
    Hainele toate de firma,
    Nevasta, o amanta si o vila cu psicina


    Vad ca pana la urma tot noi trebuie sa descriem si barbatul ideal... off off mai fetelor.

  21. Anonim spunea...

    http://grapefruits.wordpress.com/2009/01/16/ce-nu-mi-place-la-un-barbat/ uite Florin si cate ceva despre ce nu-mi place la un barbat :) ca sa fim in tema
    Gasca mea? Sau Dana mea? :))
    #Moghy...ce e asa de tare? eu sunt directa si sincera, mi-a placut fizic si camasa de pe el :))))

  22. Anonim spunea...

    asa mah.. manelistule :)))

    pai.. o sa intram si noi in gasca ei.. ca am inteles ca ne invita vineri in club.. :-"

  23. Anonim spunea...

    eu am zis cum trebuie sa fie barbatul meu ideal..important e sa fie al meu :)

  24. Smart, funny and modest spunea...

    @Panda man - e clar vineri mergem in club :-)))
    @fructul oprit - sa inteleg ca era un apropo cu ce nu iti place la un barbat... dar acum ce ca eu "respect" mai multe "conditii" din alea. De barbierit nu ma rad niciodata, doar ma tund cu masina.
    Ar mai fi si faza ca vorbesc despre mine o gramada :-) asta nu stiu daca se intampla si in realitate sau doar pe net cand fac caterinca... dar cum tu nu ai specificat cand si cum se intampla... consider ca "indeplinesc" si conditia asta a barbatului tau "ne-ideal"

  25. Pandutzu spunea...

    ce atatea idealuri mah pe capu vostru.. dak iti place.. dak te place.. e perfect .. puteti sa cautati voi mult si bine idealul.. si chiar daca il gasiti o sa vi sa para plictisitor... e mai frumos cand cineva nu e "pefect" pentru ca e mai interesant... nu credeti?

  26. Anonim spunea...

    Florin, eu consider ca mi-am facut tema la postul asta. Nu am vrut sa scot in evidenta daca esti sau nu barbatul meu ideal, pentru asta ar trebui sa te cunosc mai bine, personal, nu doar asa, pe net, unde putem fi oricine. Eu doar am ti-am aratat care e barbatul meu ideal, iar prin ceea ce nu-mi place, nu am facut decat sa descriu si mai bine ceea ce apreciez si ceea ce ma deranjeaza.

  27. Smart, funny and modest spunea...

    @fruct - pentru postul asta ai fost mai bine pregatita decat au fost cei din postul de comanda de la NASA la lansarea unei navete spatiale.
    Ai avut si cum trebuie sa fie si cum nu trebuie sa fie. PERFECT! dar asta a fost doar parerea ta... si eu ma asteptam sa comenteze mai multe fete despre cum ar trebui sa fie tipul ideal.

    si 2. glumesc cand spun ca sunt barbatul ideal. Al tau sau al oricarei fete. Fetele care ma cunosc stiu cat sunt de gelos. GELOS :-) ceea ce ma scoate din cartile multora :-)

  28. Anonim spunea...

    #Florin, bineinteles ca a fost doar parerea mea, fiecare fata in parte are niste asteptari de la barbatul ei ideal. Pentru una poate sa nu conteze ca nu are masina, pentru alta acest lucru poate fi de nelipsit. Unora le plac ochii albatri, altora parul blond. Pentru mine, sincer: sa fie cat de cat dragut, ingrijit si sa am ce discuta cu el. Sa ma placa si sa aiba incredere in mine, daca tot vorbeai de gelozie. O relatie fara incredere e =cu 0, poate sa fie si EL si EA ideala.
    [urasc sa comentez pe blogspot, ai de indeplinit o gramada de conditii, ma scoate din sarite :) ]

  29. Anonim spunea...

    bate-ma, omoara-ma.. ca eu i-am zis sa-si faca pe blogspot.. ca e mai usor customizabil (for free) .. deci eu sunt de vina :D

    totusi, Florin, cred ca poti sa scoti aia cu verificarea cuvintelor.. ca e cam useless for now..

  30. Smart, funny and modest spunea...

    done.
    @fruct - tocmai de asta as fi vrut sa vad ce e mai important pentru mai multe fete. toate sunt la munca :-) sper ca mai tarziu sa aflam si parerea fetelor "muncitoare" :-)

  31. Pandutzu spunea...

    sunt la Companie?? :))

    stii ce se zice despre femeile care lucreaza in companie, nu ?

  32. Anonim spunea...

    Imi place barbatul care emana masculinitate dar care nu se sfieste sa-mi aduca o floare la aniversarea noastra, un amant bun si un romantic mereu surprinzator, sa ma savureze din priviri doar pe mine intr-o incapere plina de femei frumoase. Nu trebuie sa fie neaparat ca rupt din rai, trebuie sa fie frumusel si atat, sa-mi fie drag de el. De obicei barbatii frumosi si care sunt constienti de lucrul asta, profita la maxim cu toate tipele care le cad in mreje, eu vreau sa fiu unica si sa ma faca sa ma simt asa zi de zi. Mie nu-mi place sa impart... nici atunci cand e barbatul alteia, sunt geloasa de mor daca imi place omuletul ala, d-apoi cand e al meu. Si putina superficialitate asa de final, mi-ar placea sa aiba ochi albastri schimbatori, am si eu micile mele obsesii.. Daca tot e barbat ideal, as vrea sa aiba si caracteristica asta

  33. Anonim spunea...

    - grapefruits : esti tare ca esti sincera :)

    ----------

    :) Apropo de manele :)

    Ce le-nebuneste pe femei... un bmw seria 3 :))

  34. Smart, funny and modest spunea...

    @Pandutzu - dame de companie :-))
    @ moghy - norocosule ;-)
    @Michan - frumoasa descrierea :-)

  35. Anonim spunea...

    @ iubitzel :) you too ;-)

  36. Anonim spunea...

    @Moghy, multumesc, macar atata "bun" la mine :)
    De obicei daca imi place ceva, nu mi-e rusine sau jena sa fac complimente, uneori au un scop anume, alteori sunt total nevinovate, doar pentru a face persoana respectiva sa se simta bine.[a nu se intelege ca mint]

  37. Anonim spunea...

    barbatul ideal...hmm cred k nu exista:))
    daca as putea sa imi creez un ideal ar trebui sa fie putin din Brad Pitt, putin din George Clooney ( sau mai mult:)))
    Dar cum nu pot sa am un barbat asa o sa enumar calitatile pe care le pot gasi cu usurinta la un baiat:
    -sa fie tandru, respectuos, dragut, inalt, inteligent, funny...si cam atat:D ( Teo )

  38. Anonim spunea...

    barbatul ideal in conceptia mea ar trebui sa indeplineasca in PRIMUL rand urmatoarele caracteristici: sa nu fie insurat, logodit sau derivate din acestea, divortat cu copii sau mai stiu eu ce combinatii ciudate, sa nu fie bosorog ramolit (adik sa aiba o varsta apropiata de a mea), sa nu aiba foarte multi bani si sa traiasca cu impresia ca orice, pana si femeia, pe lumea asta se poate cumpara, si sa nu fie homosexual sau bisexual, deoarece sunt ffffff posesiva - asta ca o paranteza :))))... fizicul: mai inalt ca mine cu ceva mai mult de 5 cm pt ca imi place sa port si tocuri si nu vreau sa creada lumea ca am iesit cu frate-miu la suc, sa nu arate ca Jhonny Bravo, plin de masa musculara si sa manance numai prafuri, dar sa arate proportional, cu ceva mushiuletzi ;)), brunet, saten , in nici un caz blond, ochi caprui, negri, verzi, dar nu albastri pentru ca mi se par ochi reci, sa nu fie cracanat, sa nu-si poarte parul lung, dar nici tuns 0; sa arate ingrijit, sa miroasa bine (ma refer bineinteles la parfum), sa nu aiba unghiile taiate din carne(bleah), sa aiba o manichiura ingrijita, si sa nu aiba ceara in urechi :))) am mai vazut cazuri ;)... Sa fie inteligent, nu neaparat extraordinar de destept, descurcaretz, optimist,sociabil, (dar cu masura la alte fete in cazul in care are o relatie) cu simtul umorului foarte dezvoltat, dar sa se potriveasca cu al meu, :)), sa nu fie laudaros, fizos, mincinos, manelist, rocker, punker, emo, .....etc, sa nu vorbeasca mult si prost, sa stie sa se distreze, sa nu bea mult, sa nu se uite excesiv la fotbal, sa-i placa filmele, comediile, comediile-romantice (si celelalte dar mai putin ;))), In relatie sa fie protector, sa dea importanta detaliilor, comunicativ, intelegator, devotat ;) , sa arate si sa spuna exact ceea ce simte, iubaretz, pupacios, dragastos- si lista ar mai putea continua-. In concluzie, sa-i arate iubitei ca e importanta pentru el si ca merita toata atentia lui... as putea scrie pana maine, dar mai las loc si pentru alte comentarii :P bye bye :)

  39. Smart, funny and modest spunea...

    Si eu care credeam ca sunt pretentios :-) Oricum imi place ca nici o fata nu a spus vreo calitate pe care eu sa nu o am. Va multumesc! :-))

  40. Anonim spunea...

    :)) imi place ca in titlul blogului exista si "modest"... cine se simte sa se faca observat... de fapt, nu cred ca mai e cazul, ca a facut-o de-a lungul comentariilor :)))) dupa cum ati vazut nu m-am referit si la calitatile... intime... nu vreau sa se simta nimeni complexat... :))))) v-am pupat

  41. Anonim spunea...

    Barbatu ideal....trebuie sa aibe urmatoarele calitati:
    - sa fie inalt,
    - brunet si oarecum misterios,
    - intotdeauna sa iti lasa impresia ca mai ai ceva de descoperit, desi pare extraordinar de deschis si sincer,
    - sa nu fie nici slab, nici pachet de muschi dar nici gras, adica exact asa cum trebuie
    - sa se imbraca intotdeauna potrivit momentului
    - sa arate impecabil in orice situatie
    - sa stie sa iubeasca
    - sa stie sa-si alinte persoana cu care este
    - sa stie sa ofere o floare
    - sa aibe un posterior frumos
    - sa nu exagereze cu alcoolul
    - sa ii placa sa se distreze
    - sa aibe multi prieteni
    - sa nu fie mamos
    - sa nu isi rupa gatu dupa blonde platinate
    - sa iubeasca animalele
    - sa fie sincer
    - sa fie fidel
    - sa fie inteligent si descurcaret
    - sa aibe simt umorului foarte bine dezvoltat
    - sa nu se uite prea mult la fotbal
    - sa-si faca femeia de langa el sa se simta ca cea mai importanta persoana ptr el
    - sa aibe parul facut mereu
    - sa ii placa copii

  42. Anonim spunea...

    draga danutza, nu vreau sa fiu fffffff rautacioasa, numai un picutz:)... doar pentru ca e al tau (iubitul), si tu poate ai parul de alta culoare, nu inseamna ca tre sa ai ceva cu blondele platinate... daca s-ar uita dupa blondele pui, sau dupa satenele cu shuvitze blonde, sau dupa blondele roscate, albastre, verzi,etc nu te-ar deranja cu nimic sa inteleg, nu?... si urmatorul comm al tau e posibil sa se lege de culoarea parului meu... ei bine, da draga mea, am parul de culoare blond platinat ;)) bye bye

  43. Smart, funny and modest spunea...

    -nu imi rup gatul dupa blondele patinate... tot secretul e sa te intorci din corp asa usor...
    -imi plac copiii foarte mult. cu ketchup si cartofi prajiti de preferabil.
    :-)

  44. Anonim spunea...

    Banc:
    Doua BLONDE PLTINATE pe o banca
    - Fata te-ai cuplat cu tipu negru ala?
    - Da fata
    - Fata si cum e negru negru peste tot?
    - Da fata
    - Hai nu imi spune ca si p**a e neagra?
    - Ba da fata e neagra neagra
    - Hai nu imi spune k si sperma e neagra neagra?
    - Nuuu fata, e ACRA !!!!
    :))))))

  45. Anonim spunea...

    subtil danutza, dar fara efect... hai sa te analizam pe tine direct, numai dupa scris "trebuie sa aibe urmatoarele calitati"->corect: să aibă
    gresit: să aibe ... mai viziteaza site-ul asta poate ajuta ;) :http://www.cafeneaua.com/nodes/show/14864/gramatica-si-ortografie-cum-e-corect/1, "iti lasa impresia": lase, nu lasa ;); "sa se imbraca": imbrace, nu imbraca; "sa iubeasca animalele", "sa ii placa copii": sa fie zoofil si pedofil, danutza??? (si sa nu mai vb de multitudinea de "sa aibe") :O:O:O in caz ca nu ai observat, eu, in descrierea de mai sus am scris strict despre persoana ta, nu am generalizat... 1-0 pentru mine... mai joci? :))))))))))

  46. Smart, funny and modest spunea...

    Cat fight... imi pare rau ca trebuie sa intervin dar sunteti offtopic... aici discutam despre Barbatul Ideal. Lasam pe topicul cu Cat fight discutia asta ok? :-)

  47. Anonim spunea...

    @ grapefruits : npc.

  48. Pandutzu spunea...

    @ danutza: dintre toate alea de mai sus enumerate de tine.. eu nu ma incadrez la partea cu "sa fie inalt" intrebarea e: cat de inalt il vrei ?? :-?

  49. Anonim spunea...

    Pare rau dar deja am gasit barbatul ideal...ei nici chiar ideal..dar l-am gasit :)

  50. Pandutzu spunea...

    ce sa-i fac.. daca l-a facut mama lui mai inalt ca mine :)))

  51. Smart, funny and modest spunea...

    Acum nu stiu daca sa accept cererile voastre ale publicului LARG si sa pun numarul meu de telefon :-)) nu de alta dar se inroseste linia...

  52. Anonim spunea...

    Doamne-Doamneee cate povesti de adormit copii :))