vineri, 20 februarie 2009

Cand esti mai fericit?


Astazi am cumparat un buchet de flori mamei mele dar pentru ca sunt in Bucuresti l-am sunat pe taica-miu sa mearga sa ridice buchetul. Acum sunt asa de fericit, ma simt asa bine si ma face sa ma intreb oare ce ne face mai fericiti, sa primim ceva sau sa facem o surpriza cuiva?

Recunosc ca mie personal nu imi place deloc sa primesc cadouri. Sunt prea pretentios cand vine vorba de orice asa ca de fiecare data prefer sa imi aleg eu iar cand primesc un cadou mereu ma gandesc ca eu as fi ales ceva mai frumos/bun. Oare de asta sunt mult mai fericit cand fac o surpriza cuiva? Imi place sa vad expresia de pe fata cuiva cand primeste cadoul/surpriza de la mine, sa vad cum i se lumineaza ochii de bucurie... Si totusi eu stiam despre mine ca sunt egoist, iar dac
a un tip egoist ca mine se bucura mai mult cand ofera ceva decat atunci cand primeste, stau si ma intreb cine se bucura atunci cand primeste un cadou? :-) Oare in loc sa fac o bucurie cuiva de fapt nu o/il (mai rar il) fac decat sa se gandeasca la faptul ca ar fi putut face o alegere mai buna sau ca de fapt isi dorea altceva?

Voi ce parere aveti? Cand sunteti mai fericiti... cand primiti sau cand oferiti ceva?


Cand esti mai fericit?
Clar cand fac o surpriza!
Cand primesc chiar si cel mai mic cadou!
  

22 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    Foarte frumos gestul tau. Si eu cand merg acasa ii cumpar mamei flori, pentru ca nu de fiecare data pot sa fiu alaturi de ea, cum ar fi ziua ei sau 8 martie. Le pastreaza la uscat :X
    Cred ca mama ta s-a bucurat, la cat ai suparat-o zilele astea...sigur :)
    Mie imi place si sa dau, dar si sa primesc cadouri, dar spre deosebire de tine, nu conteaza ce primesc. Chiar ma simt penibil daca e ceva valoros :-s

  2. Smart, funny and modest spunea...

    Am suparat`o? :-)
    Daca te referi la amenzile primite nu cred ca e doar vina mea... mai mult e vina lu` nenea politist :D

  3. Anonim spunea...

    # sigur, e doar vina lui. Oricum ai suparat-o, sau cel putin isi face griji pentru tine...

  4. Anonim spunea...

    cine a votat ca e mai fericit atunci cand primeste ... clar e chitros :)))

  5. Anonim spunea...

    eu am votat ca imi place sa primesc, Tomitza, si nu sunt chitroasa, sunt fata si cam alintata :))))))... dar pentru ca nu era a treia varianta- si sa faci cadouri si sa primesti- am ales ce imi place cel mai mult dintre cele doua: sa primesc :D... mai ales cadouri mici, fara valoare mare, venite din senin, intr-o zi oarecare :)

  6. Anonim spunea...

    Asta inseamna ca nu tre sa iti cumpar cadou saptamana viitoare?:))
    k deh!, poate nu iti place:))

  7. Anonim spunea...

    Stefi honey nu sunt chitroasa:)) si ca sa vezi cat sunt de darnica va mai ofer cate o noapte de amor nebun( sau de babardeala:))) dar fara ciorba:)))

  8. Anonim spunea...

    in general imi place sa fac cadouri, dar care simbolizeaza ceva pentru acea persoana.. sau care stiu sigur ca i-ar place...

    despre primit.. nu prea am primit cadouri.. :p dar mi-ar place :p

  9. Smart, funny and modest spunea...

    Nu Teo... nu asta inseamna :|
    cred ca trebuia sa discutam despre asta dupa ziua mea :)

  10. Anonim spunea...

    ce s`au simtit chitrele =))... nici nu am dat nume si pac pac ..... nu nu :)))
    Teo cu cine o sa fie noaptea aia de amor nebun ? :)) nu ai specificat .. ;;)

  11. Anonim spunea...

    @ Tomitza : :)))))))))) nu stiam ce anume sa bifez :)) :)))) :)))))))))) tare faza cu "chitros" :)) haha ce fel suna :))))

  12. Anonim spunea...

    @ Moghy .... pai nu e logic ca celor care nu le place sa dea sunt chitrosi ? :))

  13. Anonim spunea...

    @ Moghy .... pai nu e logic ca celor care nu le place sa dea sunt chitrosi ? :))

  14. Smart, funny and modest spunea...

    Cum adika la cine se referea? e ziua ta cumva saptamana viitoare si nu stiu eu? :O

  15. justDan spunea...

    Si mie imi place sa fac cadouri, dar asa cum ai zis si tu, si Panda, prefer sa fac un cadou care stiu sigur ca ii face placere persoanei..ceea ce e cam greu;
    Am votat ca imi place sa primesc pt ca orice lucru marunt imi umple inima de bucurie numai la gandul ca acea persoana l-a facut din placere si nu din obligatie..din pacate simt cand cineva o face din obligatie:|
    De multe ori, o simpla urare e mult mai bine primita, gandurile si cuvintele sunt mai puternice decat lucrurile materiale! (cel putin in cazul meu)
    si da, ar fi trebuit sa pui si o a treia optiune: si/si:)

  16. justDan spunea...

    si de ce m-ai scos de la blogroll??:-w:P

  17. Anonim spunea...

    celor carora le place mai mult sa primeasca decat sa ofere cadouri nu le spune "chitroshi" ci "economi" :))))... cu criza asta nu stii niciodata, asa ca mai bine mai pui cate ceva la saltea... , deci in concluzie, eu sunt o fata calculata =)) glumesc bineinteles :P...

  18. Anonim spunea...

    mie una imi place sa ofer k ador sa vad fericire si multumire pe kipul pers kreia ii fc cadou...si hai sa nu ne mai ascundem dp degetzel k fiekrui om ii place knd primeste un cadou...ce-i mai placut dekt sa fi surprins?!pe bune...si frumos gestul tau flo,putini baieti mai fac asa mamelor lor...BRAVO TIE,TOT RESPECTUL PT TINE;);)

  19. Anonim spunea...

    e intr-adevar frumos gestul tau Flo, dar eu, spre exemplu nu-i ofer mamei buchete de flori pentru ca nu-i plac... ei ii plac numai florile in glastra, si nici destea nu-i mai dau pentru ca are o gramada si-l enerveaza pe tata si ies discutii in casa, si eu, copil cuminte ce sunt, nu vreau sa provoc intentionat certuri ;))...

  20. Anonim spunea...

    Ma refeream la voi 2:))) ( ttomitza si Florin honey:))) nu va mai prefaceti:D
    Ar trebui sa imi zici ce ti-ai dori de ziua ta:))
    BTW fetelor sunteti toate invitate( toate care aveti peste 1,65, pana in 55 de kg si cu un iq peste 120:)))

  21. Anonim spunea...

    rezonabil nu?:)))

  22. Anonim spunea...

    Hm ... ai atins un subiect delicat ... pt mine intotdeauna a reprezentat o problema cumpararea unui cadou ... este foarte greu sa iei o decizie care sa il bucure pe celalalt ... si tocmai de aceea am votat ca imi place sa primesc cadouri ... orice lucru,ma incanta si ma face sa zambesc ...