joi, 19 februarie 2009

Barbatul ideal + Femeia ideala = nepotrivire de caracter???


Daca la inceputul comentariilor la postul despre Femeia ideala toate "comentatoarele" erau descurajate de lista lunga a pretentiilor mele iar baietii erau mai convinsi ca nu exista o fata care sa indeplineasca macar 20 din cele 101 puncte spre sfarsit cel putin fetitele noastre au inceput sa prinda curaj! Am auzit din ce in ce mai multe versiuni printre care 1. danuta spunea ca ar exista o fata care indeplineste 80% din conditiile mele si culmea ca ar avea si id-ul ei. Draga Danuta, daca ne gandim amandoi la aceeasi persoana iti aduc aminte ca si eu am id-ul ei si pot sa pariez ca nu indeplineste decat 20% din conditiile alea :-))

Alta varianta era a Sabyutzei care spunea ca ea indeplineste vreo 96 de puncte din cele 101. Sincer Sabyutza eu cred ca tu mai ai putin de lucrat pentru ca sunt convins ca te refereai la punctele in care vorbeam de manichiura french, de faptul ca tie iti plac si motocicletele si masinile, de faptul ca ai prietene nasoale, si de faptul ca nu stai singura. Chestiile astea se rezolva usor :-) mai vorbim... :-)


De asemenea am vorbit cu Grapefruits care avea o varianta si mai buna. Spunea ca ii lipsesc doar 3 din cele 101 puncte. Si despre ea cred ca e doar modesta si ca de fapt indeplineste mai multe. :-) Asa ca ceea ce la inceput parea atat de IREAL vad ca se materializeaza incet incet si mai aproape de noi decat credeam. Totul e sa ai putina vointa si cat mai mult optimism :-)

De asemenea mi-a placut foarte mult faptul ca fetele m-au descris cat au putut ele de bine in postul despre Barbatul ideal. Va multumesc din nou. Asta arata ca si El exista. Evident glumesc :-) Mai in gluma mai in serios fetele nu cer prea multe de la noi. Majoritatea vor in primul rand ca Barbatul ideal sa le faca
sa se simta iubite si protejate ceea ce nu cred ca e prea mult :-) Sincer ma asteptam la mai multe comentarii de genul sa fie brunet cu ochii verzi, sau "sa arate ca Tom Cruise". Se pare ca noi barbatii suntem mult mai superficiali decat femeile si ne uitam mult mai mult la pachet decat la continutul lui. In timp ce fetele vor un barbat simpatic si inteligent, noi ne dorim o fata BUNA si sa nu fie proasta tare :-))

Acum daca fetele simpatice si inteligente isi doresc un barbat simpatic si destept iar barbatul destept isi doreste o fata foarte FRUMOASA si nu atat de desteapta in timp ce fata "nu foarte desteapta" si foarte FRUMOASA isi doreste un baietas de cartier cu muschi si figuri care la randul lui isi doreste o fata simpatica, inteligenta si cuminte, tare sunt curios ce cupluri se vor forma :-) Daca aveti idei impartasitimi-le si mie pentru ca eu chiar nu stiu ce iese de aici in afara de copii care isi vad tatal doar in poze, mame care la 35 de ani se duc la "blind date-uri" si barbati care la 40 de ani profita de singuratatea femeilor si se distreaza :-)

Barbatul ideal exista, femeia ideala exista dupa cum am vazut in posturile anterioare ce e rau e ca nu se gasesc iar cand se gasesc nu se suporta. Pacat ca bine'a zis cine'a zis cand a zis ca Opusele se atrag :-)

Astept o solutie ca sa nu sfarsesc langa o fata urata si proasta (sau daca e opusa mea inseamna ca o sa fie frumoasa?). Ma ajuta cineva?

16 comentarii :

  1. justDan spunea...

    eu unul am impresia ca atunci cand te va lovi dragostea, pt tine (si e valabil pt toti si toate), va fi cea mai frumoasa si mai desteapta, chiar daca restul nu sunt de aceeasi parere....

  2. Anonim spunea...

    sunt de acord cu danutz,asa e,ideal e un superlativ!!pe toti ne kinuie talentul sa atingem idealul...dar nu reusim:))si flo...de ce iti e frik de aia nu scapi...asa k nu te mai sfii sa ai o rel cu o fata kre indeplineste si 40%...de fapt nu mai subestima...

  3. Anonim spunea...

    #Nu pot sa cred ce ai zis tu acolo despre mine,nu sunt deloc perfecta, dar na, macar unul din noi 2 sa fie modest =)) iar despre faptul ca opusele se atrag...cine stie, stie :)
    Hei, merci pentru "ridicarea in slavi". Baietii au dreptate, cand o sa-ti placa cineva cu adevarat si o sa te :X o sa accepti tot, dar pentru asta trebuie sa te :X rau de tot.

  4. Anonim spunea...

    "eu nici nu am incercat sa vad cate mi se potrivesc de frica ca voi ramane singura toata viata:)))))) (in cazul in care cam toti baietii au idealuri atat de stricte)..." - asta este doar o mica parte din ce am postat eu la articolul "femeia ideala"... sincer, si imi pare rau ca sunt off topic, daca blogul asta este atat de superficial, nu o sa mai postez niciodata, desi subiectele sunt destul de interesante... daca ai vrut sa faci o scurta analiza, de ce nu ai analizat ce ai scris tu, si anume: pe langa multele ironii si glumitze cum ca tu ai fi "barbatul ideal" ai mai scris si ca "fostele tale" indeplinesc toate cele 101 conditii, si totusi, se numesc foste... hmmm... cred ca cu asta m-am incadrat si in subiectul de astazi...

  5. Anonim spunea...

    si totusi, daca tu scrii mai sus ca eu indeplinesc 96 din 101, desi eu nu am spus asa ceva, inseamna ca e strict parerea ta ;))... e un punctaj bun, zic eu :)) multam pentru apreciere Flo...:) v-am pupat

  6. Anonim spunea...

    apoteotic vorbind, impactul shopenhauerian asupra dihotomiei acestei teze ne indica o degringolada imensa in acceptiunea idealului

  7. Anonim spunea...

    #abia acum am citit comentariile fetelor la postul cu "femeia ideala" si cred ca nu indeplinesc inca o conditie. Poti sa mai scazi din proncentaj. Te fac la oral, dar nu la cel pe care ti-l doresti. Poate doar cu o conditie :)

  8. Anonim spunea...

    *procentaj, scuza-ma, dar nu am dormit toata noaptea, din motive personale :)

  9. Anonim spunea...

    da da.. lasa ca stim noi :)) auzi la ea.. motive personale :))

  10. Smart, funny and modest spunea...

    @sabyutza unde oare am scris ca fostele mele indeplinesc toate conditiile? :O

  11. Smart, funny and modest spunea...

    Nu mi-a raspuns nimeni la intrebare... asta inseamna ca e IMPOSIBIL? :-)

  12. Anonim spunea...

    hmmm...brad pitt si angelina jolie,mi se pare cuplu perferct...si inca nu sau divortat si au si copii...frumos)
    nepotrivire de caracter.. se mai intampla...dar cand e iubirea la mijloc fiecare daca pune de la el putin se rezolva nui stres :-j

  13. Smart, funny and modest spunea...

    Da Edelweiss asta e exceptia care intareste regula :-) dar se pare ca regula e cel mai des respectata pentru ca am avut multe prietene frumusele tare... iar eu sunt frumusel moale :-)

  14. Anonim spunea...

    "Si sa le intrebam pe "fostele" mele daca le indeplinesc pe toate... ca eu iar sunt subiectiv si sunt convins ca DA :-))" ... asta ai scris tu... acum am citit mai bine si se poate intelege in 2 feluri :D... dar era postat la "fata ideala"... asa ca... te pup:*

  15. Smart, funny and modest spunea...

    Ma refeream ca EU indeplinesc toate conditiile alea. Scuze, greseala mea de exprimare :-) poate fi interpretat ce am spus si cum ceva interpretabil va fi mereu interpretat in modul gresit decat cel intentionat de un barbat, si Sabyutza a respectat regula :-)

  16. Anonim spunea...

    Interesant .... hm ...