sâmbătă, 21 februarie 2009

Sa ne mai destindem putin


ION este sunat si i se spune ca sotia sa a facut un accident de masina.
Ajunge ION la spital
Pe sala un doctor
ION: dm doctor stiti ceva de sotia mea ?
DOCTORUL: a suferit multe lovituri la cap si e posibil sa stea in coma 1 an.
ION: nu-i nimic dm doctor o ingrijesc o spal e sotia mea o iubesc.
DOCTORUL: dar dupa coma asta sunt sanse 50% sa pice intr-o coma mai profunda de 3 ani
ION: nu-i nimic dm doctor o iubesc mult pe sotia mea
DOCTORUL: dar dupa coma asta sunt sanse 90% sa pice intr-o coma si mai adanca de 5 ani
ION: nu-i nimic ....
DOCTORUL: (la care doctorul il intrerupe) hai ba ca am glumit, a murit!


Thanks to Pandutzu.

5 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    :-)) dragutz bancul... dar cam macabru, nu? :-)

  2. Smart, funny and modest spunea...

    eiii mai conteaza... atata timp cat te face sa razi :-)

  3. Anonim spunea...

    eiii sa nu exageram... nu chiar sa rad... mai degraba sa zambesc :P

  4. Anonim spunea...

    eu eram destinsa de la postul anterior, dar oricum, bun bancul,nu toti barbatii sunt porci, numai medicii :)) [sa se inteleaga ironia in contextul bancului]

  5. Anonim spunea...

    trist ... dar funny :))))