duminică, 22 februarie 2009

Cand e un baiat/o fata cel mai frumos/frumoasa?


Nu stiu daca e un subiect interesant sau nu dar ma gandeam ieri cand e o fata cu adevarat frumoasa? Nu m-am intrebat si cand e un baiat cu adevarat frumos pentru ca nu pot sa spun ca ma intereseaza subiectul dar sunt convins ca pe unii din cititorii mei ii intereseaza si aspectul asta :-)

Dupa ce nu m-am gandit foarte mult timp cred totusi ca am gasit raspunsul pe care il cautam. Sau cel putin eu sunt satisfacut de raspunsul meu. Nu vreau sa va dau raspunsul pentru ca apoi toti o sa spuneti "Eiii normal... toata lumea stia asta!" asa ca toti cei care credeti ca stiti raspunsul corect puteti sa scrieti iar la sfarsitul zilei eu am sa dau raspunsul pe care il cred eu corect :-)

As vrea sa pot da un premiu celui care da raspunsul corect dar cum nu pot sa risc sa ofer o cina romantica unui baiat in caz ca ghiceste prefer sa va fac o dedicatie muzicala :-)

Succes la ghicit!

38 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    1.ce te faci daca se dau mai multe raspunsuri corecte?
    2.de unde stim noi ca tu n-o sa ne pacalesti, si ca n-o sa zici nici in ruptu capului adevarul? si n-o sa existe nici un invingator
    3. dedicatia o sa fie personalizata, sau aceeasi melodie pentru toti?
    Intrebarea asta ti-ai pus-o dupa ce m-ai cunoscut? =)) =)) =))

  2. justDan spunea...

    hmmm... cineva (baiat sau fata) e frumos doar pentru altcineva, acel altcineva...deci numai atunci e cu adevarat frumos....nu cred ca exista un standard universal pentru frumusete (fie fizica fie spirituala)

  3. Smart, funny and modest spunea...

    1. Sper sa fie cat mai multe raspunsuri corecte dar raspunsul corect se considera doar cel la care ma gandesc eu. Si chiar si asa sper ca foarte multe persoane sa stie acest raspuns.
    2. aveti incredere in mine.
    3. dedicatia o sa fie personalizata.
    4. da intrebarea mi-am pus-o dupa ce te-am cunoscut. Te cunosc de Sambata trecuta si intrebarea mi-am pus-o ieri deci... da... dupa ce te-am cunoscut :-)

  4. Anonim spunea...

    Deci eu te-am inspirat pentru postul asta? Atunci nu mai am nevoie de dedicatie, oricum am primit una deja :) cred ca o sa-mi creasca cornite :))
    Daca zici ca ti-ai pus intrebarea asta dupa ce m-ai cunoscut pe mine atunci sunt urata tare...o sa dau ultimul raspuns :) abia astept sa vad ce o sa zica si ceilalti :-s

  5. Anonim spunea...

    toti ati fost off topic :)) ... ban la toata lumea :))

  6. Smart, funny and modest spunea...

    Gata cu offtopicul! Vreau pareri cat mai multe!

  7. Anonim spunea...

    nu era un offtopic: eu am cerut clarificari + ca discutia asta poate da anumite indicii, asa ca...Tomitza...ban tie, tu ai fost offtopic :P
    Pentru mine un barbat e frumos cand imi place mie si ma simt bine cu el. Cand imi vine sa-l pupacesc, cand mi-e indiferent de parerea celorlalti.

  8. Anonim spunea...

    nu-i frumos ce-i frumos... e frumos ce-mi place mie punct

  9. Anonim spunea...

    Cand esti frumos/a?
    R:cand esti indragostit.Sau knd tocmai ai raspuns unei intrebari grele.A fi tot k unul kre e indragostit si kre a inteles...Aceasta ar putea fi cheia bunei dispoziti si a frumusetii.

  10. Anonim spunea...

    dak raspunsul este cel corect,dedicai melodia fishucai,nu mie

  11. Anonim spunea...

    Consider ca suntem cu adevarat frumosi cand suntem noi insine,cand suntem sinceri si facem ceea ce simtim,cand avem curajul sa recunoastem ca am gresit,cand iubim si suntem iubiti,cand ne trezim dimineatza cu zambetul pe buze ...cand suntem noi ... fara masti ...

  12. Anonim spunea...

    o femeie e frumoasa in mai multe ipostaze....ocm dupa parerea mea e frumoasa knd e naturala,sincera si knd stie ce vrea...cred k frumusetea interioara face mai mult decat cea fizik...bn ,conteaza si frumusetea fizik nu zic nu...:D...

  13. Anonim spunea...

    Cand e frumoasa si fizic si mintal, asta insemnand in primul rand sa fie inteligenta, nu doar desteapta, cand e si bine educata, si cand stie ce vrea si lupta pt asta, cand te iubeste asa cum esti si nu incearca sa te schimbe, cand te ajuta ca cea ce faci sa o faci mai bine, cand nu se gandeste numai la ea...
    Sunt multe lucruri care ar putea sa infrumuseteasca o fata asta depinde de fiecare ce vrea de la o fata, (sau sa indeplineasca toate punctele din conceptia fetei tale ideale, nu florin? :p )

  14. Smart, funny and modest spunea...

    Sunteti foarte aproape de raspunsul corect si totusi nimeni nu spune varianta pe care vreau eu sa o aud :-)

  15. Anonim spunea...

    Care anume? Cand esti indragostit de ea, atunci e cea mai frumoasa?

  16. Anonim spunea...

    O femeie e frumoasa atunci cand se trezeste dimineata :)

  17. Smart, funny and modest spunea...

    Pentru raspunsul asta Danutza merita un premiu special... :-)))

  18. Anonim spunea...

    Si in ce consta?

  19. Smart, funny and modest spunea...

    Premiul special consta intr-o recomandare de film: Daca nu ai vazut Priceless trebuie sa il vezi. e foarte frumos :-)

  20. Anonim spunea...

    Hai baga acolo ...fara numar fara numar..:-)

  21. Anonim spunea...

    am doua variante pentru tine, una am sa ti-o spun acum, cealalata deseara:
    femeia frumoasa pentru tine trebuie sa fie perfecta, si nici atunci nu e frumoasa, e doar perfecta :P

  22. Anonim spunea...

    nu-i corect!! Raspunsul tau trebuie sa fie "o femeie e frumoasa atunci knd e naturala".Dar..cum sa nu castige premiul tau o persoana careia i-ai marturisit asta anterior?

  23. Anonim spunea...

    Knd e un baiat frumos?8-> Atunci knd e al meu! :X

  24. Smart, funny and modest spunea...

    Ma bucura sa vad ca multe din raspunsurile voastre se invart in jurul ideii mele. Asta imi intareste parerea ca am dreptate :-)
    Pana cand dau raspunsul mai e totusi timp sa mai incercati...

  25. Anonim spunea...

    o femeie e frumoasa, in conceptia ta, daca indeplineste conditiile tale de la "femeia ideala", atat fizice cat si morale, etc etc... un baiat/barbat e frumos cand indeplineste conditiile mele de la "barbatul ideal":P

  26. Anonim spunea...

    O femeie e frumoasa cand e naturala, atat fizic cat si in gesturi. O femeie naturala o sa-ti para intotdeauna frumoasa: dimineata cand te trezesti si, desi e ciufulita si nemachiata, are chipul senin, ochii curati. O femeie e frumoasa cand e curtata de altii si totusi ea e a ta. O femeie e frumoasa cand este iubita: nimic nu se compara cu zambetul unei femei fericite. Se zice ca o femeie inteligenta emana frumusete. O femeie este frumoasa atunci cand o iubesti.

  27. Anonim spunea...

    o femeie este frumoasa cand are "acel ceva", cand o vrei si nu stii de ce. O femeie este frumoasa cand stie sa fie si copil, si iubita si prietena.

  28. Anonim spunea...

    O femeie poate fi frumoasa intr-un milion de feluri, dar asta nu inseamna ca e frumoasa pentru tine. E frumoasa in felul in care ea iti apartine ...

  29. Anonim spunea...

    o femeie/ barbat este frumoasa/ frumos atunci cand are incredere in ea, cand se simte puternica, cand iubeste si este iubita:D
    totul tine de atitudine:)

  30. Anonim spunea...

    daca stau mai bine si ma gandesc, exista ceva frumos in fiecare din noi... toti suntem frumosi in felul nostru... nu cred ca exista un anumit tipar... nu sper sa fie raspunsul corect, sper sa va ganditi la subiect si din perspectiva asta :)

  31. Anonim spunea...

    Cea mai frumoasa femeie e aia din guiness book care a pus-o cu cei mai multi barbati :))))))
    Nu acuma serios :)) ..p-aia cu dimineata o stiam si yo ;)) .Da sa se trezeasca in Burj-Al-Arab =)))

  32. Anonim spunea...

    Beauty is in the eye of the beholder( sper ca am scris corect) deci raspunsul( fara sa citesc ce scrie in commenturile de mai sus e " un baiat/ o fata este frumos/asa atunci cand este iubit/a". Ptc atunci cand iubesti , nimeni nu este mai frumos decat persoana pe care o iubesti.
    Asta ar trebui sa fie raspunsul corect... dupa parerea mea..

  33. Anonim spunea...

    sper sa nu se supere sarbatoritul ca-mi bag nasul, dar daca ciesti in diagonala blogul, nu te astepta sa castigi nimic, nici macar experienta in citit sau volum de cunostinte acumulate... se pare ca nu ai citit comenturile dinainte, dar nici articolul de dupa acesta pentru ca raspunsul era deja dat... Sorry Flo, nu puteam sa ma abtin :D

  34. Anonim spunea...

    comentul anterior e pentru nemesis06... am uitat sa precizez :-)

  35. Anonim spunea...

    Draga mea sau dragul meu Sabyutza, 1- Nu vreau sa cistig nimic de pe blogul acesta sau oricare altul. 2-Ma bucur ca nu te-ai putut abtine,m-a amuzat ideea ca te-ai bagat in seama desi eu imi exprimasem doar o parere referitor la un subiect expus mai sus evident, fara sa intreb la sfarsit daca am raspuns corect sau nu,a fost doar o opinie...Mai bine taceam.. cine stie..
    3- Intr-adevar am citit blo
    gul pe diagonala dar te asigur insa ca am destule cunostinte cumulate si destule experienta in mult mai multe domenii, printre care se numara surprinzator si cititul...
    4- Sper din tot sufletul ca in viata de zi cu zi sa poti sa te abtii nu de alta dar cine stie ce poti sa faci...
    5- M-am simtit jignit de remarca ta asa ca asta ar fi motivul pt care am scris randurile de mai sus,dar stiu ca esti bun si cuminte in sinea ta pentru ca .. nu-i asa... " exista ceva frumos in fiecare" si tu in sinea ta esti foarte frumos/frumoasa.

    Nu am vrut sa fiu rau dar nu stiu de ce a trebuit sa faci atata caz pe seama commentului, sincer.. nici eu nu stiu de ce m-am obosit si m-am suparat pt asa ceva.. in fine.. Toate trec..
    Florin, La multi ani! Have fun de ziua ta, dar mai ales in restul zilelor .. ;) Nu trebuie sa postezi commentul daca ti se pare mult prea jignitor..

  36. Anonim spunea...

    Draga nemesis, daca tot ne alintam noi asa ;)):
    1. am vazut ca ai multa experienta in citit dupa cum ai scris tot comentul si dupa cum ai citit blogul
    2. "mai bine taceam"- nu aveai cum, pentru ca noi nu te-am auzit vorind :))
    3. sunt frumoasa in sinea mea: nu numai dragul meu; sunt frumoasa atat pe interior, cat si pe exterior, si din profil si din orice punct de vedere ai vrea...:)) scuza-mi lipsa de modestie ;))
    4. in viata de zi cu zi nu ma abtin... viata e cruda si trebuie luata ca atare, asa ca mai bine spui omului in fata, poate mai are sanse sa se corecteze...
    5.am facut caz pe seama comentului pentru ca e lipsa de respect fata de bloger sa te trezesti dupa 3 zile sa postezi un coment... si culmea, si la un articol la care a fost postat raspunsul...
    P.S. poti sa te adresezi cu draga sabyutza ;)

  37. Anonim spunea...

    this is going nowhere :)) discutia asta nu ar fi trebuit sa aiba loc aici:))
    but it was funny.. :))
    take care..!

  38. Anonim spunea...

    @nemesis06: foarte tare... n-am reusit sa te enervez ;) mi-a facut placere, pe bune :))... mai vb ;)