luni, 16 februarie 2009

Cum si de ce... ?!?

In loc sa ma descriu am preferat sa faca prietenii mei asta. Cu mic cu mare si-au dat toti cu parerea, prieteni mai vechi sau mai noi, persoane care ma cunosc mai mult sau mai putin.

daniela: increzut
Ella: spontan
irinamirela: versatil
corina: gagicar
Alina Pop: sincer
danutza: zapacit
Adina: inteligent

monica: perspicace

Teo: timid

iulia: increzut

ira iry: descurcaret

moghy: ambitios

miha: aventurier (nu in sensul de gagicar...)

alinush rusovici: dificil

danutza bamby: gagicar

Kikirusca: ironic

annabelle: romantic

Andrei: cerebral

Sma: descurcaret

oana denisa: nestatornic


Se poate observa contrastul dintre numele blogului si descrierea facuta de prieteni... probabil contrastul asta ii va face bucurosi pe cei care m-au descris ca "increzut".
Nu am nimic de comentat la ce au spus despre mine... sunt doar surprins de faptul ca nimeni nu a spus ca sunt funny sau vesel... se pare ca nu pot fi obiectiv cand ma intreb daca sunt sau nu funny.
Pana la urma cred ca a fost mai bine sa ma descrie ceilalti chiar daca nu pot sa bag mana in foc pentru obiectivitatea tuturor.

Am facut acest blog pentru ca mereu momentele frumoase trec mai repede decat cele neplacute si la sfarsitul zilei nu ne mai aducem aminte de toate lucrurile care ne-au facut fericiti sau cel putin sa radem. Intentionez sa postez toate lucrurile funny care o sa imi coloreze monitorul in incercarea de a face lumea sa zambeasca mai mult.

Sper ca primul post sa nu fie si ultimul...

11 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    bine-ai venit in blogosfera colegu !! La cat mai multe articole si vizitatori :d

  2. Anonim spunea...

    of mai flo...as fi zis eu "amuzant" dar am vrut sa fiu mai profunda. Nu retrag ce am zis..in sinea ta esti un romantic incurabil, cel putin asa te vad eu, de vreo 8 ani incoace :P

  3. Anonim spunea...

    cica "timid" :)))))))))))))) sa ma scuze Teo :))) dar ... :)) e funny :))

    Bambitza :)) gagicar :)))

    Moghy

  4. Anonim spunea...

    hahaha...poi atunci cand ti se pare tie ca esti funny, esti de fapt ironic, de asta nu ti-a zis nimeni ca esti funny. aaa si da.. vesel merge.. ca atunci cand incepi tu sa razi cu pofta de la orice tampenie... :)))

  5. Anonim spunea...

    blogul acesta e ca tine....sincer,kiar dk nu ti s-a sp k nu esti funny poate k e din simplu fapt k tu decat afisezi un zambet,si f.interesanta faza cu descrierea facuta de tov,un inceput bun pt un blog kre se anunta a fi excelent.te poop si la mai multe articole:*:*

  6. Anonim spunea...

    draga Anonim, eu chiar il cunosc si stiu ca e timid ( Teo)

  7. Anonim spunea...

    eu nu il cunosc bine,dar cat il "cunosc" sigur sigur timid nu e;)))..si eu adaug..smekerash;))

  8. Anonim spunea...

    Draga Anonim Teo , eu il stiu mai bine ca tine si stiu ca nu e timid :)

  9. justDan spunea...

    Bun venit in blogosfera colegu'!
    Eu unul am impresia ca esti un bun camarad si bun amic:)
    Asa cum a zis si Panda: la cat mai multe articole si vizitatori:D

  10. Anonim spunea...

    prima impresie: fitzos.

  11. Anonim spunea...

    nimeni nu a zis "sexy" :"> rusine sa le fie :)