duminică, 1 martie 2009

Un alt martisor

Pentru ca este 1 martie vreau sa va urez tuturor o primavara frumoasa si pentru ca este si ziua femeiii am sa plagiez un barbat si am sa va ofer "Un ghiocel din inima mea, O primavara in sufletul tau."

Astazi am sa dau floricele tuturor fetelor care au fost cuminti si ca sa micsorez drastic lista am sa mai pun o
conditie: sa merite. Asta inseamna ca am sa dau floricele surioarei mele si lu` mami. Celelalte fete sper sa se fie multumite de cealalta parte a cadoului: Complimente dragelor. Ca orice fata e frumoasa (in felul ei) stim cu totii, asta cel putin teoretic pentru ca sunt convins ca vorba asta a fost spusa ori de o femeie foarte urata in toate felurile, ori de prietena ei draguta care agata toti barbatii in incercarea de a o linisti pe prima. De asemenea regula asta are FOARTE multe exceptii care sa o intareasca. :-) Dar cum eu am numai cititoare frumoase stiu ca remarcile mele nu o sa va deranjeze :-)

Pup fetitele si va urez o primavara in suflet in primul rand!

8 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    Multumim draga Florin insa eu nu accept complimentele:)))
    Astept maine flori:))

  2. Anonim spunea...

    eu sunt urata...deci nu merit nimic :-<

  3. Smart, funny and modest spunea...

    dap... tre sa dau floricele la fetite :-) ca sa primesc inapoi pupici si imbratisari :D

  4. Anonim spunea...

    azi nu e ziua femeii.. e pe 8 :p

  5. Anonim spunea...

    :*:* >:D< >:D< na pupici si imbratisari...ca ai fost primul :P

    ce pot sa zic, finutz ca intotdeauna :P

  6. Anonim spunea...

    pentru mine urarea ta e de ajuns... si mai ales ca ai fost primul, dupa parintii mei ;))... multumesc
    >:D< :* >:D< o primavara frumoasa si tie...

  7. Anonim spunea...

    ca intotdeauna flo esti asa de dulce ,mai ales knd faci urari:D...si pana la urma iti sp si tie o primavara frumoasa si sa fi iubit....ce dak asta e mai mult luna femeii,pana la urma primavara e pt toti si toate...:*:**

  8. Anonim spunea...

    fie ca acest anotimp sa-ti incalzeasca sufletul si sa-ti aduca numai bucurii!