luni, 2 martie 2009

Ce mancam la McDonalds si KFC?


Ca nu mananc decat carne de peste stie multa lume iar unii stiu si motivul. Si ca mancarea de la McDonalds sau KFC nu e sanatoasa stie foarte multa lume. Acum ceva timp ma gandeam ca Hamburgerii si celelalte chestii sunt mai rele dar o portie de cartofi prajiti sau un Fishmac (care de altfel nu imi place dar fiind singura optiune...) sunt cat de cat ok.

Am citit articolul acesta si m-am hotarat sa renunt complet la "fast food" fie ca este vorba despre McDonalds, KFC sau Burger King. Nu stiu cat de adevarate sunt chestiile scrise acolo, cel putin comentariile de dupa articol, dar faptul ca eu unul nu am vazut niciodata sa schimbe uleiul in care prajesc cartofii (si pot sa spun ca am fost de destule dati la McDonalds) ma dezgusta complet. Care ar fi sansele ca mereu sa nimeresc exact dupa ce au schimbat uleiul?

Rand pe rand toate marile lanturi de fast food au fost implicate in mai multe scandaluri de la felul cum omoara animalele pana la faptul ca ar pune anumite substante in mancarea lor pentru a provoca dependenta dar in loc sa fie ruinate au devenit din ce in ce mai populare.

Pentru ca romanii sunt zgarciti sunt convins ca la nici un alt fast food nu schimba uleiul dupa 3-4 prajeli deci de pe 1 martie 2009 spun adio mancarii de genul asta.

Sper ca dupa articolul asta si asta gandul la fast food sa va provoace greata sau cel putin teama si asta sa va faca sa evitati cel putin o vreme un "mare burger" sau puiul prajit din Kentucky.

18 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    eu de la Mc mananc numai McFish, insa dupa KFC sunt innebunita... nu vreau sa-ti descriu e sentiment mi-a lasat articolul catre care ne trimiti tu :-& de-a dreptul scarbos... faza e ca eu multe povestiri nasoale le-am auzit despre Mc, dar se pare ca peste tot e la fel, sau aproape la fel... nu stiu daca as putea sa-ti urmez exemplul, dar cred ca e cel mai bine asa ;)

  2. Anonim spunea...

    ehee..cate am citit si pana acum,da,stiu ca nu este bine,dar...nu stiu ce ar reusi sa ma convinga sa renunt la micul dejun de la Mc(cafeaua cu lapte si toast-ul)Yummyyy..

  3. Anonim spunea...

    Si eu am renuntat la fast food!
    M-ai bine iti fac eu o ciorba:)))

  4. Anonim spunea...

    Mai*

  5. Smart, funny and modest spunea...

    Sonia si toastul ala are carne... acum sa nu exageram nu cred ca e mare lucru ca mananci jumatate de porc care e atat de proaspat incat probabil inca mai misca pana cand musti din sandwich dar eu cred ca e mai bine sa renunt complet pentru ca daca trec pe la mac ma tenteaza sa iau macar 2 portii de cartofi prajiti cu sour si ketchup cu maioneza... si cum cartofii aia sunt putin mai sanatosi decat o lingurita cu cianura...

  6. Anonim spunea...

    Ei, hai sa nu fim totusi atat de drastici...atata vreme cat "te scapi" o data la cateva luni, nu cred ca e o problema atat de mare. eu una la mac mananc salata maxi de pui/ton si inghetzata mcsundae cu ciocolata :D:D:D sau shake royal :D. si daca intradevar mi-e pofta de junk food, ma infing intr-un meniu de crispy strips cu sos de maioneza cu usturoi la kfc. si cum vreau sa ma pupe lumea, va dati seama ca asta nu se intampla prea des...ci de cateva ori pe an :D

  7. Anonim spunea...

    stiu stiu: hamburger fara carne, portie dubla de cartofi si sos din ala :)) fara suc cu acid :-p
    oricum, ma bucur ca ai renuntat la fast food :* Mie imi place doar mac puisor, dar...hai ca pentru tine renunt la el :)))))

  8. Anonim spunea...

    stiu stiu: hamburger fara carne, portie dubla de cartofi si sos din ala :)) fara suc cu acid :-p
    oricum, ma bucur ca ai renuntat la fast food :* Mie imi place doar mac puisor, dar...hai ca pentru tine renunt la el :)))))

  9. Anonim spunea...

    nu zic k e buna mancarea de la fast food...dar knd te i-a o foame si esti in oras nu iti poti lua supa dupa tine..si tot ajungi sa papi ceva ce nu ar trebui si dk stam si ne gandim acum nici apa nu mai e buna...de mancare..ce sa mai vb..aia nu aia nu...eu cred k atata timp kt nu faci abuz e bn...si combinat cu un picutz de sport..nu strik...

  10. Anonim spunea...

    eu cred ca nu s-a inteles mesajul... Flo a vb despre el, nu despre cum incearca sa va convinga pe voi sa faceti... am impresia ca toti incercati sa pareti perfecti, ca nu mancati grasimi, hamburgeri, sau mai stiu eu ce minunatii de la fast-food... ideea e ca atunci cand nu ai timp si mananci fast-food nu mori neaparat a doua zi... a treia :)))... faza e sa nu se exagereze... parerea mea

  11. Smart, funny and modest spunea...

    imi place de sabyutza ca mereu prinde ideea pe care vreau eu sa o scot in evidenta. Nu spun ca mori daca mananci astazi la mac dar daca te duci astazi te duci si poimaine ca doar nu mori daca mananci o data nu?

    Si da ideal ar fi sa faci si un picut de sport dar... cati fac asta din cei care mananca la mac? toti se plang de lipsa de timp si oboseala sau chef. Deci ce e ideal e departe. Pana una alta ramanem cu hamburgerii de la mac in stomac si cu mersul la sala doar in minte.

  12. Anonim spunea...

    @Sabyutza-fii sigura ca s-a inteles foarte bine mesajul...stai linistita :)

    @Florin-"probabil inca mai misca pana cand musti din sandwich"...omg,mi-am si imaginat :(

  13. Anonim spunea...

    @Sonia: ca ai inteles tu e una, si asta am si vazut din comentul tau, ca nu te lauzi ca esti vegetariana, sau mananci numai mancare sanatoasa... pe bune, felicitari pentru sinceritate... dar majoritatea, odata cu articolul au devenit vegetarieni, nimeni nu mananca fast-food, si alte prostii destea... hai sa fim seriosi

  14. Smart, funny and modest spunea...

    sabyutzo nu mai spune oamenilor sa fie seriosi... lasa`i sa fie comici :-)

  15. Anonim spunea...

    Nu stiu ce sa zic despre articolul de care pomeneai tu... eu lucrez de mult intr`un Mc si crede`ma ca niciodata nu mi s`a impus sa ridic ceva de pe jos sau sa pun mai putini cartofi in punga pentru ca iasa minus la inventar. Eu sunt manager acolo de ceva timp.. si treaba mea e sa supraveghez oamenii pentru ca lucruri precum scuipatul in sandwich sa nu se intample si chiar nu s`au intamplat niciodata pe tura mea. Oricum, daca e sa iti scuipe cineva in mancare o poate face si chelnerul in ciorba.. nu are nici o legatura cu faptul ca e Mc.... Cat despre siguranta alimentara... unde lucrez eu... si anume Sb Mc... acolo se respecta toti parametrii si sunt verificati zilnic. Eu mananc la Mc dintotdeuna... si crede`ma ca nu sunt obeza. Dar imi place sportul. Majoritatea romanilor sunt sedentari., lenesi si mai si mananca fast food. La combinatia asta la ce te astepti? E logic sa se depuna! Dar daca stii sa iti tii corpul sub control... sa faci miscare mai mult decat datul jos din masina si plimbare din parcare pana intr`un fast food atunci viitorul tau arata bine.

  16. Anonim spunea...

    si eu lucrez la mc si mananc in fiecare zi de acolo mentionez ca lucrez de 3 ani ca swin manager adevarul ca se respecta un program atata timp cat un manager care trebuie sa supraveghez niste parametri ca clientii sa nu aiba plangeri din partea produselor pe care le cumpara

  17. Anonim spunea...

    si eu lucrez la mc si mananc in fiecare zi de acolo mentionez ca lucrez de 3 ani ca swin manager adevarul ca se respecta un program atata timp cat un manager care trebuie sa supraveghez niste parametri ca clientii sa nu aiba plangeri din partea produselor pe care le cumpara

  18. Anonim spunea...

    nu stiu cum este la alte mc'uri, dar va pot spune ce mi s'a intamplat in constanta la mc drive. nu mergeti sa mancati de acolo!!!...stateam la coada la mcdrive si o angajata deschide poarta din spatele restaurantului..in spatele gardului inalt de metal erau saci intregi de mancare depozitati pe jos..saci incolori, transparenti..am ramas masca...ajung sa imi ia comanda si o intreb pe tipa daca ei asa depoziteaza mancarea..raspunsul ei a fost exact :"ce'ai mah? esti nebun? nu e adevarat"..in fine..plec acasa si trimit un mail celor de la mc romania..spunand ce s'a intamplat..mi se raspunde ca domle aia erau saci de gunoi maro si albastrii..cand de fapt ei nu erau deloc colorati si acolo nu era nici pe departe gunoi..raspund mesajului spunand asta si ca felul in care a vorbit angajata a lasat mult de dorit..si ca sa vezi mi se raspunde cu o invitatie de a fii primul client care viziteaza interiorul restaurantului si mi se spune ca respectiva angajata a fost sanctionata..:)))...eu nu mentionasem cand am fost la mc si cand s'a intamplat totul..deci eram luat la misto..le'am raspuns din nou la mail spunandu'le ca asta este bataie de joc si ca ar fii trebuit sa merg direct la opc..la care primesc un mail in care mi se spune ca au ei informatii despre mine, despre varsta mea, masina, si persoanele care erau in masina in momentul respectiv..=))) mai mult de atat ce sa mai zic...mancati de la mc drive constanta =)))))))))))