miercuri, 4 martie 2009

Ai luat permisul de conducere?

Cred ca l-am intrebat si eu si multi cunoscuti de-ai lui Tomitza de 1.000 de ori daca a luat sau nu examenul de soferi. Dupa ce a picat pe rand, ori sala, ori traseul, ieri s-a petrecut in sfarsit minunea. Era ultima sansa sa ia permisul fara a fi nevoie sa repete scoala de soferi. Si in sfarsit a intrat in randul soferilor!

Cu toata bucuria asta va sfatuiesc sa va luati nevestele si copiii in casa si sa evitati iesirile inutile pana la o notificare ulterioara.

Felicitari Tomitza si la cat mai multi km fara incidente!

10 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    Felicitari tomitza :)

  2. Anonim spunea...

    Multumesc tuturor pentru felicitarile acordate ... va rog fara blitzuri ...autografele mai tarziu :))

  3. Anonim spunea...

    :)) il faci vedeta?

  4. Anonim spunea...

    :))) Acum o sa zica Florin si de Tomitza ... dai ma dai mergi mai tare... depasesteeee hai odata .. ce ******* stai dupa ALA ! Dai ma odata ce stai... dai dai.. bagate.... hai mai repede... calcooooooooo ... ma cine tea invatat pe tien sa conduci... conduci prea incet .. hai ma odata... HAIIIII ! :))

    BRAVO TOMITZA ! :) DE RECOMANDAT SA NU-L IEI PE FLORIN IN MASINA CAND CONDUCI !!!! :))

  5. Anonim spunea...

    Moghy, la randurile cu majuscula ma alatur si eu :))
    Felicitari Tomitza, sa stapanesti volanul si sa calci frana si ce mai ai tu de calcat :)))
    Am incredere in tine, dar parca mai multa in Florin :))
    AAAAAAA, ai grija la puncte...cam greu pentru tine acum, primavara, sa iei volanul, o sa fii ispitit, ca in rest nu ma indoiesc ca esti bun driver...femeile astea d'le :)) ele sunt de vina :) si la volan, si in trafic...right?

  6. Anonim spunea...

    adevarat a grait moghy ... deci ... ce sa mai .. la fix

  7. Smart, funny and modest spunea...

    si pe blog la mine ma vorbiti de rau :-(

    halal prieteni :(((

  8. Anonim spunea...

    numai eu te iubesc :)) :*

  9. Anonim spunea...

    Bravo Tomitza, u did it :D. Eu nu mi-am luat inca permisul, dar sper sa te urmez cat mai curand :D

  10. Anonim spunea...

    iar te vorbit de rau ne amuzam si noi :))