miercuri, 4 martie 2009

Bancul zilei :-))))

Un tip statea la bar si beea un gin tonic, in restaurant intra o blonda superba. Tipul vrea sa o cucereasca si ii trimite o sticla de sampanie si invitatia de a o bea impreuna. Tipa ii scrie un bilet:
"Onorate Domn, daca as bea cu dvs. aceasta sticla, ar trebui ca in garajul dvs. sa existe cel putin un Mercedes, pe contul dvs. cel putin un milion, in pantalonii dvs. ar trebui sa fie 17 cm, iar o vila in Insulele Canare ar fi deasemenea de dorit." Barbatul citeste si ii trimite inapoi un nou biletel:
"Draga Doamna, in garajul meu se afla un Ferrari, un Porsche si un Mercedes, pe fiecare din cele 8 conturi ale mele se gasesc cel putin cate 2 milioane, am case de vacante in Bali, Florida si Elvetia, insa niciodata, nici pentru cea mai frumoasa femeie din lume - NU MI-AS TAIA 6 cm.

4 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    Hahaha, frumos bancul!

  2. Anonim spunea...

    vai de mine.. nici eu nu as face asta:))

  3. Anonim spunea...

    oare daca era bruneta...?

  4. Smart, funny and modest spunea...

    Ma bucur ca v-a placut :-)