joi, 5 martie 2009

In ce lume traim

Dupa ce toti l-au criticat si au ras de Dan Diaconescu observ ca ii urmeaza exemplul toate televiziunile. Au observat ca sexul, prostia si manelele fac audienta asa ca la orice emisiune de divertisment trebuie sa fie una dintre "personalitatile" zilei: Nikita, Naomi, Stelian Ogica si Crina, Magda Ciumac si Tolea, Sexy Braileanca si ii stiti voi pe toti care mai sunt in aceeasi oala.

Daca intrebi pe oricine ce parere au despre personajele amintite iti vor raspunde fara nici o ezitare ca sunt niste idioti care nu au ce face acasa si s-au dus la Diaconescu sa ii faca audienta. Ce nu inteleg eu e cum poate Stelian Ogica sa faca audienta. De ce intereseaza pe cineva faptul ca s-a certat el cu Crina? Cum poate sa ma intereseze pe mine daca o sa se impace sau nu cu maimuta aia? De ce trebuie sa ma sperie fata lui Naomi cand deschid televizorul? Acum colac peste pupaza mai e si victima si mai trebuie sa il/o vad plangand, de parca nu era destul de urat/a.

Am mai scris despre faptul ca sunt trimis spre discovery si national geographic de emisiunile astea manelare pe care le-au preluat toate televiziunile. Dar daca tot sunt asa multi cei care nu gusta "stirile crimei" (protv ora 17:00) sau cei care nu vor sa ii vada pe terminatii aia la tv, de ce nu face nici o televiziune o pauza in grila de programe in care sa nu mai fim bombardati cu prostie si sa avem la ce sa ne uitam si noi la cutiuta cu imagini.

Gata cu asta ca oricum nu o sa se schimbe nimic in romanica. Toti dau emisiuni pentru MASA. pentru tanti de la frizerie care citeste urmarind cu degetul randul (nu imi venea sa cred cand am vazut-o, saraca) si pentru mamaia de la Namoloasa.

Cred ca Bianca e cea mai iubita femeie din Romania. Nu stiu care Bianca dar ieri am vazut cel putzin 7-8 masini cu numarul XX - yy - BYA. Ma intreb daca o fi fost gratuit sa faci numerele cu BYA si eu nu am stiut. BYA - DYA si DIA sa traiasca! Faza e ca nu conduceau femei, si asta ma impinge sa cred ca oamenii aia chiar isi iubesc nevestele, prietenele. Sau poate ca le place cum suna? Lipsa maxima de inspiratie mi se pare sa pui la o masina numarul BMW. Asta poate arata ce iti doresti dar de multe ori arata chiar ceea ce ai. Am vazut foarte multi BMW-uri cu numarul BMW. Si-a pus numarul la masina ca sa nu uite cum se cheama? I s-a parut interesant sa scrie acolo BMW mare sau e pentru pitzipoancele care oricum nu recunosc un BMW de un Logan?

Cocalareala ne-a mancat. Eu la prima oportunitate va parasesc. O sa va scriu din Anglia, voi stati si salvati tara. :-)

7 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    Ai dreptate, nimic nu o sa se schimbe atata timp cat exista acea categorie de oameni care fac audienta la asemenea emisiuni.

  2. Anonim spunea...

    Super subtil cu "Namoloasa".I like it.Ce zici despre Logane cu numarul XX-YY-BMW???Smooth again...

  3. Anonim spunea...

    ... nu esti primul si nici ultimul care trateaza subiectul asta... si totusi, emisiunile pentru prosti, pentru masa, pentru cum vreti voi sa le spunem apar ca ciupercile dupa ploaie... de ce apar, si de ce au atata audienta? pentru ca romanului ii place scandalul, tzigania, laudaroshenia, vedetismul fara nici o baza, barfa, si alte cele... Vb aia "Sa moara si capra vecinului" se potriveste perfect... ne intereseaza mai mult viata altora, decat a noastra (vb la modul general :P)

  4. Anonim spunea...

    "Ce nu inteleg eu e cum poate Stelian Ogica sa faca audienta. De ce intereseaza pe cineva faptul ca s-a certat el cu Crina?"
    Mai..dar vad ca esti informat, nu gluma..:))

  5. Smart, funny and modest spunea...

    sunt informat in ciuda faptului ca nu as vrea sa fiu informat in legatura cu subiectele astea. asta un motiv in plus sa fiu indignat. imi polueaza neuronii.

  6. Anonim spunea...

    long live Discovery Channel and National Geographic :))

  7. Anonim spunea...

    ce bine ca nu am Tv :)), mie mi s-a cam luat de mult timp de prostia din mass media, pentru ca nu e vorba doar de televiziune ci si de ziare, indiferent, distribuite gratuit sau vandute la chiosc. Gasesti doar informatii despre vedetisme si muuuuulte fete goale: una la meteo, una la horoscop, una cracita deasupra rubricii de sport. Ti se face scarba!