marți, 3 martie 2009

Pentru excitarea papilelor gustative...


Ma simt dator. Dupa ce am mancat in seara asta ma simt dator sa va impartasesc si voua reteta si cu pozele doveditoare din pacate nu a faptului ca ce am mancat a fost delicios ci doar ca arata foarte bine.

Tot timpul mesei nu am facut decat sa ma intreb daca papilele mele gustative sunt excitate in acel mod extraordinar de orgoliul meu sau de mancarea propriu zisa. Acum
stiu sigur ca a fost din cauza mancarii dar inca ma intreb de ce era asa buna? Sa fi fost de vina felul unic in care am taiat cartofii sau faptul ca am pus cantitatea perfecta de ulei de masline si condimente? Faptul ca am lasat la cuptor exact cat trebuia sau cascavalul ras de deasupra? Oricum e clar ca a contribuit si pepenasul murat ca totul sa fie perfect.

Stiu ca vreti sa va gatesc si voua dar pentru ca eu sunt unul si voi multi o sa va ajut doar cu reteta si pentru instructiuni ulterioare ma puteti suna :-)

Pentru o portie va trebuie 3-4 cartofi medii (acum depinde de talia voastra :-) ), 2-3 linguri de ulei (de preferabil de masline), sare, condimente dupa gust, cascaval 100 de grame (de
preferabil afumat), si apa aprox. 100-200ml.

Se taie cartofii cubulete si se pun intr-un vas de yena si se pune apa, apoi condimentele si se amesteca. Se pun in cuptorul cu microunde acoperiti, si ii lasati 10 minu
te la putere medie spre mare. Ii scoateti si ii intoarceti si ii mai lasati inca 5-7 minute acoperiti. Ii scoateti din nou si ii intoarceti dupa care ii bagati la cuptorul cu microunde inca 5 minute de data asta fara sa ii mai acoperiti. Ii scoateti pentru ultima oara, ii intoarceti si ii acoperiti cu cascavalul ras. Inca 5 minute la cuptor ar trebui sa ajunga si sa nu mai fie lichid in vasul de yena.

Se serveste cu pofta pe care v-o urez eu.


P.S.: Daca dau retete pe blog asta nu inseamna ca sunt
gay nu? :|
P.P.S.: Pentru baietii care se apuca sa gateasca, sa nu dati foc la casa :-)

17 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    esti barbatul perfect 8->

    i'm still drooling =p~=p~=p~=p~

  2. Anonim spunea...

    si nu, nu esti deloc gay :D:D:D

  3. Anonim spunea...

    pana acum doar banuiam... acum stiu sigur: TE URASC!!!!
    P.S.: Stii tu pentru ce >:P

  4. Anonim spunea...

    that's my man :))) sac-sac fetelor =))
    noroc cu mine ca i-am zis de poze, el uitase:)
    Sunt mandra de tine fishuc :* puteai sa storci si putina lamaie :P si eu as mai fi pus niste maslinute si niste rosii :D cel putin pentru ornament :*

  5. Smart, funny and modest spunea...

    lamaie pui la ceva greu sau gretzos. Ceva care nu e nici una nici alta si in plus care trebuie mancat cu muraturele... nu are nevoie de lamaie. Cat despre masline sau rosii cand ai sa inveti sa gatesti te invit sa creezi retete. Pana una alta asta e reteta mea. Fara lamaie, fara rosii si fara masline :-))

  6. Anonim spunea...

    nu-mi mai plac cartofii tai! si stiu sa gatesc. pana atunci sa-ti faci singur mancare, dupa retele tale >:P>:P>:P>:P>:P>:P>:P>:P>:P>:P>:P>:P>:P>:P>:P

  7. Smart, funny and modest spunea...

    adevarul e ca dupa cat mi-ai gatit pana acum chiar ca o sa simt supararea asta a ta. nu o sa imi mai gatesti nimic? :-)) esti sigura? :-))

  8. Anonim spunea...

    prin "pana atunci..." vroiam sa zic: pana o sa-ti demonstrez asta,ca pot sa gatesc, n-ai decat sa-ti gatesti singur si sa papi singur >:P

  9. Anonim spunea...

    ma scuzati ca ma bag cu picioarele in viata voastra personala... dar aici e vorba de retete, si cum eu sunt pe cale sa devin o femeie de succes, trebuie sa-i spun bucataresei ce sa puna si ce sa nu puna in mancare :-))... asa ca, rezolvati-va problemele in particular... v-am pupat pe amandoi:*:*

  10. Anonim spunea...

    acum am citit intreaga reteta... si am o nelamurire: cum sa faci o mancare atat de sanatoasa la microunde, un aparat atat de daunator sanatatii??? eu va recomand sa-i faceti la cuptor, normal, pentru ca se patrund si mai bine si e si mult mai sanatos... bon appetit ;-)

  11. Smart, funny and modest spunea...

    cuptorul meu cu microunde e ecologic. :-))

    dar cel mai bine e sa nu folositi cuptoarele cu microunde daca nu aveti tot de asta care gateste sanatos sa folositi cuptorul normal eventual in cuptor cu lemne pentru o aroma deosebita de brad :-)

  12. Anonim spunea...

    da ce`i cu fatza aia de masa ? a venit pastele la tine ? esti nerabdator sa vina iepurashul ? :))

  13. Anonim spunea...

    ha ha ha :-P stii si tu ca ce am scris e adevarat... asa ca lasa lumea sa aleaga si nu mai influenta... :-)

  14. Anonim spunea...

    ha ha ha :-P stii si tu ca ce am scris e adevarat... asa ca lasa lumea sa aleaga si nu mai influenta... :-)

  15. Anonim spunea...

    @Tomitza: te dai singur de gol... a venit pastele la voi :-))... Prietenii stiu de ce :))

  16. Anonim spunea...

    Mai pacatosilor suntem in Postul Pastelui....fara carne si oua :))

  17. Anonim spunea...

    Mersi de link! :)